Två timmars träning

Nu har D och jag varit till gymmet och tränat. Det blev 2 timmars träning och jag är helt slut! Jag har huvudvärk nu också så jag tror jag ska ta in en Panadol, duscha av kroppen och hoppa i säng.


Huppari - H&M
Kickboxingshorts - Budoshop

Idag då vi kom till gymmet tog vi allra först lite bänkpress. Bara stången (som väger 20kg) tog jag enkelt. Sen la D på 5 kg till och det gick bra. Och sen ytterligare 5 kg och det gick bra! Bättre än förra gången jag tog 30 kg! Sen la D på 2,5 kg till men det var kanske ½kg för tungt. Jag orkade NÄSTAN! Måste träna mera så att jag orkar. D har menat vi ska komma upp till 40 kg innan sommaren, men jag tvivlar. Vet ju inte när jag nästa gång har tid att träna. Imorgon kommer jag troligen att vara helt slut och sen åker jag till Närpes över helgen. De löser sig.


Läderjacka - H&M
Sportbyxor - Puma

Efter bänkpressen gick vi till budosalen och boxades. Det var mycket kondis! Jag är riktigt slut! Men det var jättekul också :) Det är bra med en egen coach!


Ska duscha nu och sen är det nog sängen som kallar.

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan :)
2010-05-05 @ 21:40:03 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }