Zumba

Zumba var faktiskt jättekul! Det var en annorlunda träningsform och det tar mycket på mage och höft :) Man blev konstigt nog väldigt svettig fast det kanske inte ser så svettigt ut.

Jag tänker nog gå igen! Verkligen.

Ni som inte har gått så kan jag berätta att det är latinoinspirerad dans lite. Mycket fart på! Inga stegserier. Man får verkligen vara lite crazy och leva ut! Det var slag av reaggeton, salsa och hiphop bland annat. Fartfylld och lite annorlundare musik vilket var kul. Kul var också då vi fick ropa ut! ;)

Man kände verkligen hur magen och höften jobbade. Man använder inte dessa på samma sätt vid andra grener. Kommer att ha träningsvärk i magen imorgon. Heheh.

Ni ska gå om ni har möjlighet! :)

2010-01-11 @ 20:26:33 Träning Permalink


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Sabt, mnycket sant. Jag är jympaledare på Friskis pch Svettis :)

2010-01-12 @ 14:08:01
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }