Zumba och nu helg

Nu har jag varit på zumba, lyft lite vikter, duschat och nu är det officiellt helg! :) Härligt!

Det var mycket zumba idag. Trodde det skulle vara lika lite den här gången som förra gången och få ha MYCKET rum. Men icke! Ryktet har spridit sig. Och det är vissa andra som tänker lika som mig tydligen. Zumban var bra och jag längtar tills de kommer med några nya danser och låtar. De lovade att nästa vecka skulle det droppa in nya.
Idag hade jag världens kråka framför mig. Hon hade inga underkläder på sig, ja ni läste rätt , INGA och  hon tog SÅÅÅÅ MYCKET PLATS! Blev lite irriterad nog... Speciellt då hon bara viftade på något. Äh, man borde inte jaga upp sig på sådant, men vad gör man....

D och jag ska åka och handla lite fredagsmat bara han orkar komma upp ur soffan. Han är lite trött efter dagen så får se om jag bara springer till närmaste affär efter lite förnödenheter så att vi klara kvällen. Tänkte jag skulle fixa räkpaj ikväll.

Kanske ni vill ha receptet? :)

Ska klä på mig nu så ser vi vad som händer. Babaaaj
2010-01-29 @ 16:43:28 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }