Varit till gymmet

Nu har jag varit till gymmet och är duschad och fräsch :) Jag märkte att jag hade träningsvärk från onsdagen ännu så det gjorde lite ont emellanåt att göra övningarna. Men det är ju så härligt!

Det positiva med Sports Gym är ju att det ligger på 5 minuters promenadsavstånd hemifrån. Om de hade vettiga priser skulle jag nog spendera min tid där, men nu är det nog pengarna som bestämmer och de säger nej åt Sports Gym. Tyvärr!

Nu håller D på att krydda vår yttrefilé och det blir klyftpotatis och mustapekkasås till! Mums! Riktigt fredagsmat :)

Nej, nu måste jag stretcha!
2010-01-08 @ 18:02:26 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }