Trött och slut i kroppen

Hej och hå! Jag är riktigt, riktigt slut i kroppen nu. Var på Bodycombat till sports gym och det var tufft tufft!
Vi hoppade hela tiden! Svetten bara rann och D var imponerad att jag orkade hålla igång.

Nu känns det skönt iallafall :) Har just stretchat så att jag ska känna mig lite mindre som Asta 100 år imorgon då jasg stiger upp. Fast jag känner redan hur mycket träningsvärk jag har. Ujuj. Man känner iallafall att man gjort något :)

Jag skulle ju ha velat åka på zumba imorgon men vi får se vad det bir av det.  Man måste ju ha någon vilodag också.

Skola imorgon hela dagen och en kurs, nämligen Medicin 2. Blir säkert intressant, men tufft!

Ha en bra kväll och sov gott.
2010-01-06 @ 20:47:21 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }