Soffan och film

Aah, har just proppat i mig nudlar nu och nu ska jag fläska mig på soffan och kolla på svensk kriminaldrama på TV :) Klockan börjar bli ganska mycket också och det är skola som gäller imorgon. Som tur har vi bara en halv dag. 9-12.00 så det är ritktigt prima!

Var ju på BodyCombat ikväll igen till Sports Gym och härligt var det! Man blev totalt slut av passet och det var så skönt efteråt att få sätta sig i bastun och bara ta det lungt och nu har jag en underbar harmonisk känsla.

Imorgon tror jag att jag drar till Wasamove på Zumba! Bara man ryms med för det lär vara ganska fullt. Sen blir det BodyCombat för sista gången på länge på onsdag ;) Sen väntar vi på nästa gång det är öppet hus!

 

Godnatt! :)

2010-01-10 @ 21:52:01 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }