Slut på tentläsning

Har inte läst så aktivt idag. Vet inte vad jag har med det där att jag inte vill eller orkar läsa dagen före tent. Men nog skall väl det gå för sig hoppeligen :)

Ska kolla Kniven mot strupen en stund nu och sen är det nog dags för sängen. Imorgon ska jag först åka till skolan och skriva tent och sen åker jag till praktiken. Och efter det är det helg! Oj, vad härligt! D och jag ska bara ta det lung i helgen. Imorgon ska vi åka och leta efter sparringhandskar åt mig! Har bara säckhandskar där inte tummen är skyddad och det måste den vara i kickboxning. Men jag vill ju inte handla världens dyra handskar för jag ska ju bara gå nybörjarkursen för att få kondition. Jag tänker inte bli något proffs utan det är bara konditionen jag är ute efter... Klart det är kul att sparra också ;)

Ska drömma mig bort snart och drömma lite om pediatrik så att jag förhoppningsvis klarar tenten imorgon!

Najtinajti
2010-01-28 @ 21:11:39 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }