Krupit ner under filten

Nu har jag krupit ner under filten på soffan med mina infektionssjukdomspapper. Tänker läsa liiiiite till ikväll. Sen får det vara bra. Får ta resten imorgon. Jag tycker jag har varit duktig då jag hunnit med båda infektionssjukdomar och immunologi!



Kvällens kickboxningsträning var riktig bra! Svettigt värre :) Det är kul att träna med fullvuxna män med ölmagen så får man känna sig bäst. Höhöh! Synd bara då varje gång personen jag har till par är utan handskar så man inte kan slå lite hårdare.

Ska fixa lite kvällssnacks nu och sen gäller "Halv åtta hos mig" ;D
2010-02-09 @ 19:19:30 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }