Kickboxning!

Hej och hallå!

Jag är påväg på kickboxning nu :) Tycker jag inte alls har hunnit träna den här veckan så det ska smaka bra med lite kickboxning ikväll. Dock har jag lite tentläsning på samvetet och jag har inte hunnit läsa något ännu idag. En par rader har jag... Har spenderat min tid till städning, matlagning och sovning.

Känns också oerhört skönt att jag bara har en enda dag kvar på praktiken. Ja, jag tjatar om det men jag kan inget annat ;) Niina, den andra praktikanten, och jag har köpt en dajmkaka tillsammans och vi ska bjuda på den imorgon i och med att båda slutar imorgon. Båda tycker det ska bli skönt! Hon sätter sig vid skolbänken på måndag och jag åker på min nästa praktik.

Bara jag får spendera lite energi och få energi på träningen nu så ska jag väl orka läsa på tent :)

Hejdåå!
2010-02-18 @ 16:36:01 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }