Sova

Nu har jag skrivit lite om Human Relations och jag fortsätter imorgon innan jag åker till skolan. Vi har ju några böcker så jag behöver nog inte ta så mycket info från nätet.

Det jag inte fattar skillnaden på är orden informell och formell. Kan någon smart människa berätta?

Jag har heller inte bestämt mig för vad jag ska gymma imorgon.
  • Stepbody
  • RVP
  • Pump
  • Functionalmove
Jag tror det lutar mot pump! Men då kom jag på att jag har ju mina stygner i handen ännu så kan jag börja gymnastisera med skivstång då? Voi peruna. Kanske det bara blir vanligt gym då.. Jag får ju 12 km cykling imorgon.

Nu ska jag sooova! Godnatt
2009-09-07 @ 22:46:17 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }