Gymkort

Nu har jag äntligen mitt gymkort :) Nu får jag börja träna på allvar! Och jag måste också, för nu kommer det att åka 39€/månad från mitt konto så jag ska verkligen träna för hela slanten!

Om ni inte minns vad jag skrivit om det tidigare så var det ju så att det kostar 39€/månad och då är jag bunden i 2 år. Om jag vill avbryta, insjuknar, blir gravid, flyttar och så vidare så får jag såklart göra det! Det som är bra också är att blir jag sjuk och är bort en lite längre tid så får jag pengarna tillbaka för den månaden/månaderna jag inte tränat!

För den här slanten får jag träna på gymmet från 05.00-24.00. Vilken dag jag vill! Julafton, nyår och vilken dag som helst! Jag får inte bara gymma, utan i det här priset ingår alla aerobickurser, kickboxning och MMA.

Jag fick även 160 minuter solarietid på köpet! Kan det blir mera perfekt?!

Jag ska bli så flitig på att träna :)
2009-09-15 @ 14:12:08 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }