Helskinnad

Har kommit hem från byaligamatchen för ett tag sedan och jag är helskinnad och alla ben är på plats :)
Det var inte så hemskt egentligen att spela mot de där gubbarna. Eller egentligen var det flesta unga män. Men de som kom på mig så gick inte lika ampert på som på de andra killarna ;)

Vi vann med 2-3! Jeij! Vi spelade mot Nämpnäs och jag trodde de skulle vara mera ampra men de var det inte. Som tur! Nästa match på onsdag!


Spelare nummer 5


Sofia och lagena i bakgrunden.


Min älskling var hejarklack! :)

Jag spelade inte så mycket för jag och min kondis kom inte riktigt överens :P Men nästa gång blir det kanske lite mera spel ;)
2009-06-24 @ 21:49:01 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }