Gym och Ben&Jerrys

Vilken bra kombination alltså :) Jag som tidigare skrev att man inte ska belöna sig med gott efter att man tränat :D Men det är undantag den här veckan! D far ju bort från mig i nästan 4 veckor på lördagmorgon så vi "firar" våra sista dagar tillsammans innan vi skiljs åt. Så då vi var och handlade ville jag ha Ben&Jerrys :) På fredag blir det romantisk middag ;)



Nam nam :)



D och jag är påväg till affären :) D och hans fina cykel!


Jag och min fina cykel :) Har målat själv! Om ni ser så står det mitt namn på cykeln ;)
Man vet iallafall vem som stulit cykeln om den blir stulen :D





Här är vi tillbaka från affären och D är finurlig :)


TO THE GYM



Så härligt väder att cykla i :)


D busar :) Ser ni vad soligt väder! Härligt!




Det blev ungefär en timmes träning på gymmet. Körde lite mage, axlar, armar, rygg. D frågade om jag ätit stenar då min mage var så hård ;) MEN ja har gått upp ett halvt kilo medan jag varit hemma i Närpes! Ajajaj :P Man får alltid så mycket gott där. Har bara mig själv att skylla egentligen :) Och det kan ju också vara muskler som växt på mig.
För ni vet väl att muskler väger mer än fett!
I slutet av träningspasset sprang jag 11 km/h i 6 minuter så jag fick lite svett till ytan :)

Så nu känner jag mig riktigt fräsch igen! Imorgon blir det att springa lite :)


Imorgon börjar jag skolan 8.30 och med samma (skit) som vårdforskning :/ Vill att det ska vara över nuu!

Nu ska jag hjälpa D med en sak och sen blir det sovdags snart :)

Ha en bra kväll!

2009-04-15 @ 20:27:55 Träning Permalink


Kommentarer
Postat av: Josie

Hej, delta gärna i mina bloggtävlingar! :)

2009-04-15 @ 21:21:34
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: jaha okej, jo det tyckte jag också :P men den har kommit igång nu :)

2009-04-15 @ 22:41:55
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Cristian

Åh, jag vill också ha! :)

2009-04-16 @ 00:58:28
URL: http://ichris.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }