Frisk luft

Var nyss ute på en runda och fick lite frisk luft :) Jätteskönt!
Jag sprang i början men sen promenerade jag också så jag gick lite längre idag och njöt av det härliga vädret..

Jag älskar nog våren! :)


Fast man ska inte vara patetisk och tro att man kan gå i shorts och t-skjorta bara för att det känns varmare ute. Har sett många Helsingforsbor göra det. Plötsligt när solen lyser går typ alla i t-skjorta! Såg ett medelålders par som satt i en bil utan tak och i t-skjorta. Så varmt är det inte! Undrar hur många av dem blir sjuka :P
För nog har man ju känt om man haft lite mindre kläder på sig så har man ändå känt lite av draget.. Jag vill inte bli sjuk.

Nu ska jag duscha och kolla igenom så att jag verkligen har med allt :)
2009-04-28 @ 19:41:34 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }