Stickfeber

Hej på er!

Jag ska riktigt snart gå och lägga mig, men jag tänkte klotta lite här först.

Är ensam inatt, då D är på jobbet tills imorgon. Har tack och lov kortare dag imorgon så jag får åka hem någongång.. Eller egentligen har jag planerat att jag ska lämna kvar i skolan och skriva lite på skoluppgifter. Lämnade idag också efter skolan och satt och skrev i 1½ timme. Jag tycker jag är mycket effektivare i skolan. Här hemma finns det ju så mycket annat att göra så man bli distraherad.

Som rubriken säger så har jag fått stickfeber. Jag har stickat ett par strumpor åt Alvin och nu håller jag på med ett par åt mig själv, men nu just känns det som att de kanske är lite för små. Ja vi får se slutresultatet.. Annars blir det en julklapp åt någon. Jag har sedan ifjol sagt att jag ska lära mig sticka strumpor och nu äntligen fick jag tummen ur röven! Jag satt med mamma som hjälp i helgen och fick en strumpa klar. Igår började jag med den andra och fick ringa åt mamma och be om hjälp :D Hoppas jag kan det tills nästa gång..

Jag kopierade upp instruktionerna av mammas gamla skolpapper, så kvaliteten är inte det bästa. Jag borde skriva av det på datorn och printa ut nya. Det syns inte så bra vad det står på papperna.

Nu är det sovdags! Godnatt
2010-09-14 @ 22:08:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }