Partej!

Nu är jag klar för att åka på inflyttningsfest/klassfest! :)
Ska bli så kul!

Connyboy ska plocka upp mig och några till här efter 6 så åker vi sen mot Karperö! Får se om det bär ut på krog efteråt eller om jag åker hem direkt efteråt. Det beror på gänget! Men jag tänker inte vara ute alltför länge för jag ska till Närpes imorgon på kalas! Så det måste jag orka med :)

Men vi tar den här kvällen först :))

Så här ser jag ut ikväll:


Jag ser ju bara ut som en svart korv där men:
Fodral - BikBok
Lackleggings - GinaTricot
Skor - DinSko

 

Ryggen!

 

Nu ska jag packa väskan, vänta på skjuts och åka!

 

Ha det najs!

2010-09-04 @ 16:37:28 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }