Mödravård

Godkväll!

Håller på och läser på mödravård-tent nu just. Känner mig trött och slö och har inte riktigt motivation att läsa. Det är trots allt ett riktigt intressant ämne så det går nu att läsa iallafall.. Och som tur har man haft öronen på spänn under föreläsningarna så mycket har fastnat :) Får se bara vad det är för slags tent imorgon om det går bra eller ej.

Helgen har annars varit finemang! Jag och D's flickor firade D och överraskade honom med en diverse saker. För det första överraskade vi honom med att flickorna kom hit och på lördag blev det glowbowling :) Det var riktigt kul! Man borde bowla oftare!

Tänk det är sista skolveckan för mig nu.. Sen har jag 10 veckor praktik framför mig! 5 första veckorna är jag i Närpes på hemsjukvård. Ska bli intressant, men jag skulle inte vilja flytta hem till Närpes. Jag trivs så bra här och sen så har jag ju D här. De 5 veckorna därpå är jag på Roparnäs sjukhus.

Men innan detta är det mycket som ska göras! Imorgon och övermorgon är det tent. Imorgon ska vi få handledning för examensarbetet. Sen är det ett pararbete som ska göras klart och mycket annat ståhej. Men på fredag åker jag och Mari till Helsingfors! Lovely! Skönt att få koppla bort tankarna från skolan en stund och innan praktiken börjar.

Tentläsning lite till före Idol! :)
2010-09-27 @ 19:07:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }