Lördag

Hej hej!

Jag är hemma hos mamma och pappa nu just. Har som ni kanske ser lagt ihop en ny header igen.. Tyckte nog den förra var fin men kanske lite tråkig. Mer personlig med bild av sig själv.

Vi ska väl snart börja fixa ihop lite mat och sen ska jag åka över till syster R där hon har Jesper&junior-party. Jag ska väl mera agera barnvakt åt lillkillen ;)

Igår blev det att göra en hel del! Syster R och jag började göra äppelmos och äppelsaft. Vi klättrade i äppelträdet och plockade äpplen. Ibland kändes det som att vi var på Fångarna på Fortet :D Hahah! Äppelmosen är väldigt lättlagad. Gick riktigt snabbt. Men äppelsaften slutade vi laga typ 21.00 på kvällen. Det tar så länge. Och lite saft av många äpplen! Men det är ju god saft så det är väl värt det ;) Vi ska göra mera senare då vi kan plocka av farmors systers äpplen.

I samma veva hann jag göra en tacopaj och efter det blev det lite Idol-tittande :) En passlig fredagkväll.

Ha en riktigt skön lördag!
2010-09-11 @ 11:12:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }