Har tagit helg

Nu har jag tagit helg! Äntligen! Det jag mest ser fram emot är att få sova imorgon på morgonen! :)

Jag är i Närpes nu och sitter med flera utvecklingspsykologiböcker runtom mig. Ska försöka göra arbetet klart! Men det går saaaaakta framåt. Känns som att jag skulle vilja ta det imorgon istället. Det ska jag i och försig göra, men jag måste iallafall göra lite idag.

Ska väl efter en stund åka hem till Alvin och busa lite :)

Idag på förmiddagen hade vi om mödravård i skolan. Intressant, intressant. Sen orkade jag inte längre efter att jag ätit så jag for hem :P Blev en kort dag! Skönt det också!

Ha det gött!
2010-09-09 @ 13:46:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }