En massa, massa skoljobb

Jag tror att jag ÄNTLIGEN är klar med utvecklingspsykologiarbetet.. Men jag har bara 3 källor och har ännu 2 böcker här bredvid mig men jag ORKAR INTE MERA! Kanske jag orkar lite till imorgon.. Eventuellt.

Ska kolla checklistan över vilka arbeten jag skrivit och ska skriva:
[x] Sexuella minoriteter
[x] Utvecklingspsykologi
[x] Fenomenologi
[ ] Mini-Undersökning

Jag tror det är allt. + 3 tenter!

Jag ska iallafall snart åka på träning. Tänkte prova på GiryaBody. Träning med kettlebells! Hoppas det är svettigt!
Min sambo har varit till massören idag och är nu riktigt sjuk och öm. Det blir ingen träning för honom.

Jag har haft en kortare dag idag och det blir det kanske imorgon också. Vi får se hur jag orkar.

Idag har jag träffat syster på stan också! :) Vi (läs: hon) shoppade lite och sen var vi på en Tazza McFlurry. Nami!

Nu ska jag äta en smörgås innan träning! Bye
2010-09-15 @ 17:00:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }