Trött

Ojoj, vad jag känner mig trött och slut nu. Känner även att jag borde kasta i mig en frukt eller något innan jag går och lägger mig och SNART går jag och lägger mig..

Praktikdagen har varit kul. Jag har bland annat fått katetrisera och ta bort stygn. Det här jobbet är faktiskt riktigt kul!

Ikväll tänkte ju jag på Kettlebell, men skiten blev ju flyttad till nästa vecka! Så det betyder 1 gång mindre för mig då.. Jag kan ju bara åka 4 gånger på det innan jag åker tillbaka till Vasa. Ledaren trodde säkert att kursen skulle bli annullerad, men icke. Så istället körde jag 30 minuter effektivt på crosstrainern här hemma :)

Imorgon är det dag 3. Efter praktikdagen ska jag hämta lillkillen och med honom ska jag vara hela kvällen :) Eventuellt blir det att jag sover där i och med att alla kommer hem så sent. Får seee..

Nej, jag har faktiskt inget mera att säga. Jag måste lägga mig.

Godnatt
2010-10-05 @ 21:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }