Nästsista praktikveckan

Tänk att det är nästsista praktikveckan nu! Hjälp vad det går snabbt! Och tänk att det är TORSDAG imorgon! I övermorgon kommer hjärtat hem och då är det helg :) Sen börjar min sista vecka i Närpes. Lite sorgligt i och för sig, men det ska nog bli skönt att komma hem till Vasa. Speciellt att få bo med hjärtat igen!

Det är bara det som trycker. Jag har inte gjort en enda praktikuppgift. Inget läkemedelspass har jag och det vet jag inte ens var det är. I Vasa nog, men D hittade det inte då jag försökte luska ut var det skulle vara. Nästa torsdag har vi praktikseminarium, så den uppgiften borde jag väl fixa iallafall tills det :P

Examensarbetet trycker på samvetet också. Hrm.
2010-10-27 @ 16:13:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }