Hemma i Närpes

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Kommer att vara här i 5 veckor! Fast troligtvis kommer jag att åka till Vasa nästan varje helg.

Jag kom hit runt 7 tiden på kvällen och då var hela gänget här. Vi åt lite grillat och sen chillade bara tills alla for hem till sitt.

Imorgon är det första dagen på praktiken. Får se hur det ska gå :) Säkert bra. Men jag känner mig lite omotiverad att börja på praktik nu. Känns som att vi nyss var på praktik och sen en massa sommarjobb och sen ut igen. Men det ska nog gå bra! Hoppas bara att de här veckorna går snabbt.

Mamma och syster ska till Ikea nästa vecka och jag kollar runt lite på deras hemsida. Det är så mycket jag skulle vilja ha! Måste nog få åka dit någon gång :) Det är ju så smidigt med tåg dit! Men jag måste få jobba lite först så det kommer in lite cash.

Igår hade ju Mari och jag vin och ostbricka. Det var riktigt gemytligt! Så skönt att bara vara slapp och ta det lungt. Fast utbudet på TV var ju helt bajs. Det kom ju inget sevärt! Vi var båda trötta efter Hfors resan så det blev tidig kväll för oss. Skönt var det också att lägga sig ner i sängen.

Ja, by the way. Ikväll så lyckades D låsa sig ute med nycklar och telefon i lägenheten. Tänk var otroligt handikappad man är utan telefon idag! Det var ju riktigt grymt. Men jag fick iallafall tag på hyresvärden så han släppte in honom, som tur :)

Ha det riktigt gött!
2010-10-03 @ 20:02:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }