Godmorgon

Godmorgon allesammans!

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag! Det betyder att hjärtat kommer hem imorgon! Det blir även kalas på fredagkväll för det är en ung kvinna som fyller 17 år då! :) Värsta åldern enligt mig :P Man var för ung för bar och för gammal för att ränna på stan, tyckte man. Men nog var det kul också!

Idag tror jag att en syster, Alvin och jag ska och simma :) Det var så kul sist! Skönt också att plaska i bassängen. Får se bara om man blir "dumma" den här gången också! Hahah!

Nej, nu ska jag åka iväg på nästsista arbetsdagen för den här veckan.

Ha de gött!
2010-10-28 @ 06:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }