Dålig på att blogga för tillfället

Oj fy vad jag har varit dålig på att blogga på sistone! Jag har inte haft någon ork eller motivation. Inte heller har jag så mycket tid över.

Jag har så otroligt mycket att göra så jag hinner nästan inte med mig själv. Jag har varit tvungen att börja säga åt mig själv att lugna ner mig och sätta mig ner och inte göra något alls. Det är så svårt. Jag är van att ha många bollar i luften, men nu börjar kroppen säga till att jag inte orkar längre. Fast jag har fått ner stresspulsen från sista veckan i skolan :P Då var pulsen och blodtrycket högt! Och det gjorde i sin tur att jag glömde bort ALLT! Hahah.. Mari fick vara med den veckan :D

Det som pressar mig nu just också är examensarbetet. Det trycker på att M och jag ska ha idén gjord. Jag har en massa artiklar att printa ut och gå genom. Jag har några böcker att gå genom. Men nu just vill jag bara att allt ska ligga där i väskan eller i datorn. Orkar inte.

Till något lite roligare nu :) Jag har fått spendera hela helgen i lugnet med min andra halva. Såå skönt!

Imorgon är det dessutom nästsista veckan jag är på praktik i Närpes. Och imorgon har jag utvärdering :)

Ha de bäst!
2010-10-24 @ 20:17:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }