"Välittäjät"

Hej på er!

Sitter hemma i soffan nu och tänkte jag skulle skriva det sista på mitt första arbete. Men lite blogg och sådant onödigt först ;)

Om ni undrar vad jag har för rubrik så är det ett projekt som heter så. Vår klass ska vara en pilotgrupp och ska få testa det här. Vi ska nästa onsdag ut till olika hälsocentraler och jag ska till Kristinestad med två andra flickor. Där ska vi agera inkastare och stödpersoner. Hela det här projektet handlar om alkohol och alkoholbruk. Med detta projekt vill de få människor mer öppna att prata om sitt alkoholbruk och så att det inte bara hysch hysch om saken. Vi ska då stå där och fråga helt okända människor om vad och hur mycket de brukar dricka. Sen ska vi hade att göra olika test.. Ja, får se vad det blir till egentligen! Vi skall iallafall stå där och fråga om deras alkoholvanor på samma sätt som vi skulle om de dricker mjölk och vilken chokladsort de tycker bäst om.

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan! Vi har bara skola till 12 och sen självstudier efter det. Vad skönt!

Men nu ska jag göra skoluppgifter.
2010-05-05 @ 17:02:43 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }