Tillbaka i Vasa

Nu är jag tillbaka i Vasa. Jag har varit här redan i över en timme, men jag var tvungen att åka ut och köpa mjölk och lämna tillbaka en hyrfilm.

Väntar på att D ska komma hem från jobbet nu just. Han slutar snart så snart får jag nog hem honom :)

Idag har varit en härlig dag :) Vi har varit vår familj, mormor och moster med familj hos mormor. Vi har ätit sallad, kycklingfiléer, potatisgratäng, cherry kiss (utan körsbär) och morotskaka. Det har varit en MASSA gott! Så nästa vecka måste jag nog få träna. Fast jag är ju bara 2 dagar här i Vasa nästa vecka. Åker tillbaka till Närpes redan på onsdagmorgon.

Cherry kiss är ett recept från Halv åtta hos mig. Och det var JÄTTEGOTT! En riktig kaloribomb. Kommer nog att göra det oftare då man får tillfälle att göra någon efterrätt. KLICKA HÄR för att komma till receptet.
Vi hade som sagt bytt ut körbärsglass till vaniljglass.

Efter festen hos mormor for mamma och jag ännu på pizza. Hahah :P Men jag ville ha mat innan jag skulle åka till Vasa.

C ya
2010-05-09 @ 19:59:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }