Skoljobb

Både D och jag håller på med en massa skoljobb. Jag har även hjälpt D lite men han har så konstiga ämnen nu just och jag vet inte något om dem :P

Själv har jag smärta-arbetet. Har fått en del gjort i Närpes men nu sitter jag fast. Vet inte vad jag ska skriva mera. Bläää.. Och trött är jag!

Vi har hyrt en film vi ska kolla innan vi går och lägger oss. Never back down heter filmen. Ingen aning vad det är för något men det var en som rekommenderade den.

Imorgon börjar jag skolan 10 först. Och då ska jag bara på tutorsamtal först. Sen är det föreläsningar dagen till slut. Håhhå! Sen på kvällen ska jag hämta Fia från flyget och sen ska vi på kaffe :) Bra jag får lite sällskap då D åker i jobb igen till tisdag.

Hej med er!
2010-05-16 @ 21:01:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }