Regn, hagel, blixtar och dunder

Vilket perfekt picknickväder! Häääääärligt!
Har dragit ur alla sladdar till allting så inte vi ska få något blixtnedslag någonstans..

Trots detta skitväder ska vi ha picknick men inomhus istället.

Idag har jag varit ut på ärenden mest hela dagen. Har varit till skolan och pratat med studieplaneraren och allt var ok! Jag har ju nämligen sökt till hälsovårdare och tänkt byta linje. Så var det en lärare som sa igår åt mig att jag måste börja med klassen som börjar 2010 på hösten och börja inriktningen först då de börjar inriktningen, nämligen år 2013! Jag tänkte att hell no! Så idag var jag och frågade studieplaneraren och hon sa att det inte var så! :) Jag får fortsätta i min klass bara jag kommer in :)

Sen har jag shoppat lite sommarkläder :) Vårens shopping är över nu! Behöver inget mera! Och får heller inte handla något mera!

Detta har jag köpt:


En blommig topp från Vero Moda


Gladiatorsandaler med nitar från Andiamo.


Compeed smörja. This is the shit!
2010-05-18 @ 17:16:04 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vad snygga skor!

2010-05-21 @ 21:09:22
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }