Huvudvärk och barnvakt

Hej på er!

Jag är barnvakt nu just åt Alvin. Det skulle ju egentligen ha varit läggdags för honom för en timme sedan, men på grund av värmen och inte-ha-kunnat-sova-på-dagen-utan-mot-kvällen så blir det väl en senare läggtid. Han leker iallafall snällt för sig själv nu just :)

Alvin och jag har grillat ikväll också. P.g.a. en incident blev det lite ändringar i planerna..

Själv har jag lite stegring nu också och en dundrande huvudvärk. Men jag ska hålla ut. Bara den här lilla går och lägger sig snart.

Gooodnight!
2010-05-15 @ 21:07:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }