Hos mamma och pappa

Nu är jag i Närpes igen hos mamma och pappa. For idag redan eftersom syster fick åka hem idag och jag tyckte det var lika bra att jag åker redan ikväll och syster får hem sin bil. Jag skulle ju ändå hit tills imorgon så inte spelar väl det så stor roll då om jag skulle åka idag eller imorgon. Jag är iallafall här nu :)

Då syster och jag kom från Vasa idag for vi och kollade in deras hus, som kommit idag. Kommer nog att bli fint! Efter det hämtade jag andra systern och Alvin hit till mamma och pappa. Vi har ätit sallad och vispgröt. Mums!

Så imorgon ska jag stå och försöka få folk att dricka mindre alkohol. Suck. Hur ska det gå? Ser inte alls fram emot morgondagen. Det kommer att bli en låååång dag.

Nu ska jag skriva lite på smärta-arbetet.
2010-05-11 @ 18:52:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }