En syster på besök

Tjenare tjenare!

Sitter hemma på soffan och gör ingenting för tillfället. Har inte gjort något vettigt alls. Inga skolarbeten har jag gjort något åt. Och inte har jag tränat! Det blev andra planer :)

Syster J och jag har varit ut på stan. Hon har shoppat en hel del kläder. Jag shoppade nada! Duktig jag.

Efter shoppandet kom vi hem hit och åt lite räkcroissanter. Mums!

Snart ska vi och sova. Vi har tidig väckning båda två imorgon. Jag börjar 8.00 imorgon redan men jag ska även skjutsa syster före det. Vi får även se ifall jag åker till Närpes redan imorgon. Lovade att jag kan åka hem ifall syster åker hem då. Men jag skulle helst åka först onsdag för annars ser jag inte D så mycket den här veckan!

Ja, vi får se det imorgon.

Byyyyye. Godnatt
2010-05-10 @ 21:10:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }