En måndagstrött Ama

Hellöu!

Alltså hjälp vad jag har varit trött idag. Tycker ju inte att jag skulle ha varit sådär trött, eftersom jag sovit bra och det var soligt och fint väder då jag steg upp. Min kropp kände väl bara av att det var måndag.

Jag har iallafall först solat på balkongen och snarkat lite. Sen gick jag in och la mig i sängen då solen gick i moln. Och skönt har det varit att få vila!


Nyduschad Ama äter frukost förra veckan. ALIEN!

Skoldagen har varit allmänt värdelös idag. Har ju dock skrivit matteprovet och det gick fint. Det var hela 2 uppgifter och det var lätta uppgifter! Enda som skulle kunna sänka en är att man gjort något slarvfel. Men jag hade samma svar som de flesta andra i klassen :)

Nu väntar jag på att syster J ska komma hit! Hon ska vara nattgäst här inatt tills imorgon! Kul! För D är ju i jobb så jag skulle ha varit ensam i natt isåfall. Så det passar utmärkt!
2010-05-10 @ 14:12:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }