En dag på stranden

D och jag har varit på stranden i flera timmar idag :) Såå otroligt härligt! Så avslappnande och mysigt. Vi var till Sandö och letade upp en plats i gräset i lä och det hittade vi. Det var riktigt skönt varmt! Mätaren visade ju bara 12 grader varmt idag men det var riktigt passligt varmt i lä. Det blev inte stekhett :)


Vi for med våra cyklar till stan. Först åt vi på Cotton Club lite studerandemat och sen for vi via Makuuni tillbaka med filmen vi hyrde igår och sen bar det iväg till Sandö. Där fick vi vara ensamma ganska länge, vilket var skönt!


Tycker det är så underbart att sola på stranden för där har man inga måsten förutom en bra bok och bra sällskap. Där hemma orkar man inte sitta och sola för då kommer man på en massa annat man borde göra och inte borde göra. T.ex. att vara på datorn. Man bli så avslappnad och lugn på stranden då det inte finns några måsten! :)



Jag kan tyvärr inte åka och träna idag för jag har ont i min handled :( Vet inte vad jag har för fel men det verkar som att jag tagit över D's åkomma för han har tidigare haft ont i sin men nu är det min tur. Jag har ju iallafall fått motion genom cykling idag så det är ju bra! :)

Får se vad jag hittar på då istället för träning ikväll...
2010-05-31 @ 17:48:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }