Vaknatt 2

Nu har jag vilat för dagen och ska snart åka iväg på vaknatt nr 2! Tror själv att jag kommer att vara en aning tröttare den här natten än förra. Tack och lov är jag ledig 2 dagar efter dessa nätter! Wohoo!

Jag har packat ihop en liten matsäck och jag ska ännu stoppa i mina fysiologipapper och sen köra iväg till sjukhuset!

Tror det kommer att vara en lite lugnare natt inatt i och med att det kom in 4 nya patientet igår och platserna var fulla. Och det är bara tisdag idag.

Sov gott allihopa, medan jag är uppe ända till 7.00 imorgon!
2010-03-16 @ 19:20:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }