Tent!

Godmorgon allesammans!

Usch, vad jag har blivit lat med att blogga nu. Jag skulle nog ha mycket att skriva men jag har bara inte orkat!

Jag ska riktigt snart åka iväg till skolan och skriva fysiologitent. Är lite nervös för den faktiskt för det är ganska mycket och jag har ju tagit kursen på egen hand. Jag klarade dock immunologi! :D Jess!

Det blir heller ingen obduktion idag. Först kanske nästa vecka. Jag vill, jag vill åka! Några av klasskamraterna va i onsdagst och de sa att det var ganska brutalt nog. Huj. Men det ska bli intressant att se och uppleva det.

Nu måste jag åka!
2010-03-19 @ 07:40:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }