Tar det lilla lugna

Sitter i soffan nu och softar. Trots att jag varit ledig idag har jag gjort ganska mycket här hemma. Jag har bland annat städat, tvättat kläder och bytt sängkläder :)

Vi ska snart åka ut en sväng och vi ska kanske besöka Arnolds också! Jag har inte fixat någon tårta tills idag för vi ska ha kalas på lördag. Då blir det smörgåstårta och vanlig tårta :) Jag och D fixar det salta medan D's pappa och andra halva fixar det söta. Jag har också idag fixat lite finare mat. Nämligen vitlökspotatisgratäng och yttrefilé! Jam, jam!

Kickboxning ikväll!
2010-03-25 @ 13:16:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }