Solen skiner!

Godmorgon! :)

Nu känner jag mig utvilad för en gångs skull. Härligt att fått sova tills man själv vaknat, utan några väckarklockor! Dock vaknade jag av att solen sken rakt in på mig, men det är ju bara ett bra tecken på att vi går mot vår! Det var så härligt igår då man såg lite asfalt genom smält snö.

Vi ska åka till Öjberget idag och åka slalom och snowboard. F har ju en egen snowboard nu och jag brukar köra något smått ibland så vi ska byta om lite med det ;) Får se hur det går. Har inte stått på en snowboard på snart 2 år kanske. Jag var inte expert då heller så får se nudå. Hehehe..

Jag ska fixa ihop hemmagjord varm choklad att ta med. Inte oboy, utan riktig choklad! Mamma brukade alltid fixa det åt oss förr då vi for och skidade, och det är så gott! Sen ska vi ta med korv att grilla och smörgåsar. All mat är så god ute i friska luften :)

Ska klä på mig nu och äta frukost.

Byebye
2010-03-06 @ 10:08:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }