Slalom och snowboard

Hejsan!

Är hemma nu efter en dag på Öjberget. Öjberget är alltså ett ställe med slalombackar. Trodde inte att det skulle vara ett sådär bra ställe. Det fanns tre backar och de var ganska stora också. Alla körde slalom först och sen gick vi och grillade korv. Efter det bytter F och jag till snowboard. Jag hyrde snowboard så att vi skulle få köra tillsammans. Kul var det! Branta backar men det gick nog helt bra. Bättre än vad jag trodde att det skulle gå i och med att jag inte kört slalom eller snowboard på 2 år.

Nu ska vi fixa hemmagjord pizza :) Och duschas ska det också!

Ikväll gäller Melodifestival och en film. Imorgon gäller praktik.

Babaaj
2010-03-06 @ 18:31:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }