Ska ut på Storm

Godmorning :)

Jag har sovit riktigt gott inatt! Vaknade lite före 11 och tyckte att nu får jag nog stiga upp. Har just ätit frukost och ska borsta tänderna och så, så ska jag åka ut på stan! Det är Storm som gäller i Rewell Center. Jag visste inte om det men fick höra det igår då jag var ute på kaffe. Vilken tur att jag hörde för jag tänkte ju nämligen shoppa en present åt min syster, som fyller imorgon! Så genast jag har fixat till mig ska jag ut på shopping. Det kommer även att bli en present åt den här killen jag bor med också :) Han fyller nästa vecka!

Efter att jag varit och shoppat en stund så MÅSTE jag hem och läsa på fysiologi. Det är tent imorgon och jag har inte läst alls något igår så idag gäller det. Jag har tent på förmiddagen och på eftermiddagen har jag kvällsskift. Och sen hem till Närpes! Tänk att det är helg redan imorgon. Otroligt. Mina veckor går så otroligt snabbt!

Nej, nu ska jag sluta babbla och göra något istället. Baaj
2010-03-18 @ 10:39:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }