Off to Närpes

Hejsan hoppsan :)

Jag mår finemang idag för jag var så duktig och for hem redan 1 inatt! Då var jag färdig med festandet bland en massa folk med 3 promille. Heheh..

Jag tycker Pampas Nationaldag inte var så rolig som jag hade föreställt mig. Jag tycker själva olympiaden gick så otroligt snabbt och sen hade man en massa dötid. Dock for vi ju till McDonalds och äta lite mat och sen gick jag och Josefin till hennes. Var där till ungefär till 19 då Johanna hämtade oss och vi for till Conny en stund.

Hos Conny åt vi chips och J&A åt lite pizza och annars chillade vi bara. Jag sydde två halarmärken :) De tyckte jag var lite slow att sy. Men jag gör det noga! Får sy på Pampasmärket nu också :)

Bara D vaknar så ska vi börja åka iväg till Närpes. Vi ska ha kalas åt D och vi ska göra smörgåstårta. Mums! Jag tycker vi ska få börja åka snart.. Men han snarkar i sängen så jag ska låta honom sova en stund till.

Jag kan berätta lite om obduktionen en annan gång!
2010-03-27 @ 09:53:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }