Morgonskift

Godmorgon allihopa!

Morgonskift som gäller idag igen. Börjar vara tungt att stiga upp på morgnarna nu.. Skulle bara vilja vända om och somna om igen, men det får jag icke! Det ska jobbas.

Imorgon är det sista morgonen och sen är det lite ledigt! Oj, vad skönt det ska bli.

Jag hann inte skriva något igår. Gjorde en massa annat då jag kom hem.. Läste bland annat liiiiiiiiiiiiiiiiiiite på fysiologi. Men det var inte godkänt mycket. Kollade att jag hade klarat hela medicin 2-kursen :) Tack och lov klarade jag alla tenterna på första! Så stolt över mig själv!

Väntar bara på svar från immunologin nudå. Spännande! Sen har jag bara fysiologitenten kvar. Får se vad det blir till. Har inte hunnit läsa så mycket. Orkar som inte läsa heller efter praktiken.. Men någon dag ska jag väl ta mig till och läsa.

Nej, nu babblar jag bara en massa. Ska gå och äta frukost :)
2010-03-04 @ 05:18:34 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }