Lugnare kväll

Jag är trött!

Det är inte så mycket ikväll så det är mycket att bara sitta och inte göra något. Håller dock på att skriva lite på inlärningsdagboken så jag får tiden att gå. Efter en halvtimme ska vi ronda igen och efter det då ska jag börja blanda antibiotikor. Sen hoppas jag att tiden börjar gå så att jag får åka hem och sova någongång!

Det är tyngre att vaka inatt. Förra natten gick enkelt. Nu inatt har jag pimplat i mig Battery och kaffe. Men inte hjälper det riktigt.

Hoppas ni sover gott ni där hemma.
2010-03-17 @ 02:32:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }