Ligger i sängen och myser

Godmorgon! Inte kunde jag sova något längre imorgon fast jag skulle få sova ända till kvällen ikväll. Jag måste väl bara gå lite senare och sova en stund då igen för nu är jag inte trött.

D och jag ligger i sängen med varsin dator och chillar. Skönt att ta det lilla lugna för en gångs skull. Känns inte riktigt som en måndag då vi båda bara ligger och tar det lungt :) D åker väl i jobb till kvällen ikväll sa han. Jag har ju nattskift, som sagt.

Jag har en massa fysiologipapper här bredvid mig och jag borde läsa på den tenten. Men nu just lockar det inte. Jag ska ta med papperna till praktiken inatt ifall det är lite att göra och IFALL jag orkar läsa lite. Tänkte också att jag kanske tar med min lilla laptop och börjar skriva på inlärningsdagboken lite också. Fast bara för att jag tror att jag ska hinna med något så kommer det att vara så fullt upp så :P

 

Ska väl stiga upp så småningom och äta lite frukost och duscha!

2010-03-15 @ 09:03:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }