Läggdags snart igen

Har suttit och läst en del i fysiologi nu och jag har tre delar till. På fredag är det tent och då måste jag kunna skiten!
Det är så otroligt mycket detaljer så jag kommer aldrig i världen att kunna allt, men jag hoppas att jag blir godkänd.

Det är ju också snart en månad sedan jag skrev immunologi och patolog, och inget resultat har kommit. Börjar bli otålig. Vill veta vad jag fått!

D har åkt i jobb nu så jag ska fixa lite mat åt mig och sen ska jag lägga mig en stund. Förhoppningsvis skulle jag kunna sova några timmar. Men det tror jag ej.

Hungrig. Mat mat!


2010-03-15 @ 12:40:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }