I Vasa

Hej på er!

Ser att jag inte bloggat på två dagar nu :P Oops. Men jag har inte bara haft tid. Så mycket annat! Igår var jag i jobb i Närpes och efter det besökte jag lilla Alvin en stund. Då klockan slog 19.00 for jag till Sosso en stund och var där och åt smörgåstårta och chillade. Efter två timmar kom D efter mig och vi for iväg till Vasa igen!

Då vi kom hit kollade vi på Melodifestivalen till slut och favoriten Anna Bergendahl vann :) Efter Melodifestivalen satte vi igång filmen "My sisters keeper". Efter att vi sett 1 minut av filmen så säger jag "men den här boken har ju jag läst!". Det var en riktigt bra film! Men såklart är ju boken bättre :) Som alltid.

Idag ska jag åka på kvällsskift. Börjar 14.00 och slutar 21.30. Alltså vet ni vad, jag har varit igång att jobba i 8 dagar i sträck nu! Två dagar till ännu så får jag ta två dagar ledigt :) Nice! Jag måste nog trappa ner mitt tempo lite nu. Annars går jag ihjäl.

Frukostdags!
2010-03-14 @ 09:37:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }