Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter shoppingdagen på Ikea :) Det har varit en helt trevligt resa! Fast nu känner jag mig trött. Jag är stolt över mig själv då jag inte dragit hem något onödigt. Endast det jag hade på listan! Fast en skrivbordslampa som inte var på listan kom med i kassen, men den behövs.

Jag har mest agerat som barnvakt idag, i och med att jag inte skulle ha så mycket. Lilla A tyckte ju det var så himla kul med så mycket saker!

Då vi skulle åka hemåt så var bilen som vanligt efter en Ikearesa fullpackad :P Hem slapp vi iallafall!

Imorgon åker jag åter till Vasa. Någongång på eftermiddagen tror jag att jag åker. Har tänkt att jag skulle vilja ut på en springtur, men jag har inte bestämt mig om jag tar det här eller i Vasa. Stora problem :P

Nu ska jag gå och kolla på tv med mamma och pappa en stund. Sedan bär det av i säng för mig.

Godnatt

2010-03-31 @ 20:15:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

jag som trodde det var omöjligt att komma hem från ikea utan massa ondöigt skit ;P

2010-03-31 @ 21:06:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }