Hemma i Närpes

Hej på er!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa i Närpes. Jag har nyss bastat och mamma har gjort inbakade flätor åt mig. Känner mig som en liten flicka. Heheh :D

Ska snart gå och sova så att jag orkar stiga upp imorgon och åka till Ikea. Vi åker redan 8.00 på morgonen!

Idag hade jag min första "riktiga" praktikdag på praktiken. Fick göra något idag och det har varit helt kul. Det är ju lite lugnare tempo på men det är kanske mera utmanande saker man håller på med. Kan ju vara livsfarliga vissa saker. Men nu är jag ledig i två dagar :) Resten av helgen gäller jobb!

Godnatt!
2010-03-30 @ 22:32:47 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }