Har läst på tent

Tänk att jag varit så duktig och orkat läsa på fysiologitent :) Hyvä minä! Fast jag vet inte riktigt hur mycket som har fastnat. Det är så mycket detaljer! Jag får aldrig in allt. Jag kan det mesta i stora drag bara.. Nå, jag har lite på en vecka kvar att läsa på tent. Och jag hoppas att jag hinner läsa!

Revbensspjällen blev riktigt god :) Värst bara då det ska vara så mycket ben i köttet. Men naminami var det! D var också nöjd!

Börjar känna mig trött nu och jag borde gå och lägga mig snart. Har morgonskift imorgon igen så det är tidig väckning! Två praktikdagar kvar så är jag "ledig" en dag.

Vet ni vad!? Jag har en biljett till Pampas Nationaldag :) Jeeij! Josefin var så snäll och hämtade en biljett åt mig! Vad kul det ska bli! Ingen villa komma med ifjol så i år smäller det!

Ska vänta på Efterlyst och sen sova. GODNATT
2010-03-10 @ 20:34:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }