Första dagen på kirpraktiken

Hejsan!

Är hemma från första dagen på kirpraktiken nu :) Jag började ju först 10.00 idag och slutade redan 14, så det var inte många timmar. Det fanns heller inget att göra så handledaren tyckte jag fick åka hem. Min handledare jag var med idag verkar helt najs, så det är bra! Har även en till handledare så får se hur hon är :)

Imorgon har jag kvällsskift. Ville ha morgon i och med att jag åker hem till Närpes imorgon igen, men det fanns ingen jag kunde vara med på morgonen så det blev såhär då. Är ledig på onsdag och torsdag, vilket jag ville! Vi åker iväg till Ikea på onsdag! Jag har inga pengar att shoppa för men det blir en utflykt med mamma, pappa, syster R och Alvin :)

Annars så verkar det vara ganska slött där på praktiken. Det hände ju så mycket på inremedicinska så nu kändes det slött då ingen ringde på klockorna och man såg inte ens patienterna nästan :P Men det kommer nog säkert att bli intressant! Det blir ju lite hoppande för mig den här sista praktiktiden, då jag är den här veckan nu på kirpraktiken, följande två veckor är jag på OP och sedan de två sista är jag igen på kirpraktiken. Tror tiden kommer att gå så snabbt att jag inte hinner komma in i rutinerna.

Jepp, jepp. Ska chilla lite nu innan det blir någon träning ikväll ;)
2010-03-29 @ 13:45:12 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }